שר הבריאות בצאתו ממחלקת קורונה: "מזועזע, אנשים צעירים במצב קשה"

נדב דוד 1 Comment on שר הבריאות בצאתו ממחלקת קורונה: "מזועזע, אנשים צעירים במצב קשה"

שר הבריאות ניצן הורביץ ערך סיור במחלקות הקורונה בביה"ח שמיר – אסף הרופא ויצא עם רושם קשה לאחר שפגש צעירים שחלו במצב קשה מנגיף הקורונה. השר קרא לציבור לצאת ולהתחסן

מחלקת קורונה צילום: פלאש90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

שר הבריאות ניצן הורביץ הגיע היום (רביעי) לביקור במחלקת הקורונה בבית החולים "שמיר" אסף הרופא בצריפין, מנהלת ביה"ח ד"ר אסנת לבציון קיבלה את השר וליוותה אותו בביקור במחלקת הקורונה.

מנהלת ביה"ח ד"ר לבציון סיפרה, "השר הורביץ הגיע אלינו היום, להתרשם מקרוב מעומס התחלואה של חולי הקורונה העומד על 86 מאומתים, מתוכם 52 במצב קשה".

השר ביקר במחלקה לרפואה דחופה ובחמשת מתחמי הקורונה ברחבי המרכז הרפואי, שוחח עם הצוותים הרפואיים והסיעודיים ועם חלק מהמאושפזים.

עם צאתו הודה השר לד"ר לבציון קורח על הביקור ולכל הצוותים במחלקות הקורונה על פועלם. השר אמר עם צאתו ממחלקת הקורונה, "אני יוצא מזועזע ממחלקת הקורונה במרכז הרפואי שמיר אסף הרופא. פגשתי כאן אנשים צעירים המאושפזים במצב קשה. הצוות הרפואי אמר לי בצורה חד משמעית שאם היו מתחסנים לא היו מגיעים למצב הזה. צאו להתחסן ושימרו על חייכם".

ד"ר לבציון קורח הודתה לשר הורביץ על ביקורו ואמרה, "מזה כשבועיים אנו המרכז הרפואי המוביל בארץ במספר חולי הקורונה המאושפזים. פתחנו כבר חמישה מתחמים ואחוז התפוסה בהם גבוה מאוד. הצוותים שלנו עובדים מסביב לשעון במקצועיות, בנחישות וברגישות למען החלמתם של חולי הקורונה ואני מודה לשר הורביץ שבא היום להתרשם מקרוב בנעשה אצלנו".



1 תגובות

מיין תגובות